mit hogyan németországban

megpróbálom a tapasztalataimat leírni a német bürokráciával

Friss topikok

  • w0niag: Szia, Nem tudom, hogy esetleg még Németben vagy-e egyáltalán, de szeretném megköszönni amit leir... (2012.08.12. 02:04) Adószám, társadalombiztosítási azonosító...
  • kisgyerek a nagyvilagban: @szendrei1969: Szia, Hát most megfogtál, mivel ez tartománya válogatja, hogy hogyan néz ki a nyom... (2012.01.31. 18:30) Bejelentkezés...

Címkék

Telt - múlt az idő, semmi...

2011.08.20. 13:40 | kisgyerek a nagyvilagban | Szólj hozzá!

Eltelt egy hét - két hét... semmi...

tovább küldözgettem az önéletrajzaimat, egyre jobban kezdtem elcsüggedni, hogy ebből nem lesz semmi.

már azon gondolkodtam, hogy fogok egy hátizsákot... kimegyek, és valami időlegeset találva, közben keresgélek, még is könnyebb, mint Budapestről keresgélni...

az akkori munkahelyemen (mivel azt elfelejtettem közölni, hogy nekem volt munkahelyem, és nem álltam felmondás alatt) épp jött a hajtás... még a nyári szabadságolási/nyaralási időszak előtt..

Elfoglaltam magam a munkával, és kezdtem beletörődni, hogy innen nem lehet külföldre menni dolgozni "könnyen"

A bejegyzés trackback címe:

https://mithogyannemetben.blog.hu/api/trackback/id/tr203166836

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása