mit hogyan németországban

megpróbálom a tapasztalataimat leírni a német bürokráciával

Friss topikok

  • w0niag: Szia, Nem tudom, hogy esetleg még Németben vagy-e egyáltalán, de szeretném megköszönni amit leir... (2012.08.12. 02:04) Adószám, társadalombiztosítási azonosító...
  • kisgyerek a nagyvilagban: @szendrei1969: Szia, Hát most megfogtál, mivel ez tartománya válogatja, hogy hogyan néz ki a nyom... (2012.01.31. 18:30) Bejelentkezés...

Címkék

CV revizionálás

2011.08.20. 12:56 | kisgyerek a nagyvilagban | Szólj hozzá!

Rá kellett szánni legalább egy fél napot, mire nagy vonalakban tisztába lettem a német CV-k alapjaival...

Ekkor jött a CV átalakítása...

(megjegyzem, hgoy lehet hatékonyabb lett volna a word-ben a "File->New" opció, mert ha minden sort négyszer nem fogalmaztam/helyeztem át, akkor egyszer se.)

nagyjából két nap alatt sikerült összehozni egy épkézláb önéletrajzot.

utána feltöltöttem és tovább küldözgettem.. és nem adtam fel (ez nagyon fontos, mert mint külföldi, Németországban munkát találni, és ráadásul Magyarországról... nem könnyű)

fénykép feltöltés... bizonyítványok... referenciák/személyek... minden kicsi nüansznak tűnő dolog... no de itt, már fél siker, hogy behívjanak...

A bejegyzés trackback címe:

https://mithogyannemetben.blog.hu/api/trackback/id/tr683166763

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása