mit hogyan németországban

megpróbálom a tapasztalataimat leírni a német bürokráciával

Friss topikok

  • w0niag: Szia, Nem tudom, hogy esetleg még Németben vagy-e egyáltalán, de szeretném megköszönni amit leir... (2012.08.12. 02:04) Adószám, társadalombiztosítási azonosító...
  • kisgyerek a nagyvilagban: @szendrei1969: Szia, Hát most megfogtál, mivel ez tartománya válogatja, hogy hogyan néz ki a nyom... (2012.01.31. 18:30) Bejelentkezés...

Címkék

Meglepő, de igaz... betegbiztosítás...

2011.08.24. 21:19 | kisgyerek a nagyvilagban | Szólj hozzá!

Üdvözlet mindenkinek.

 

Tegnap este... helyesbítenék, ma hajnalban (23.08.2011) kiváncsi voltam, hogy merre is kell mennem, hogy legyen egészség biztosításom.

Ahogy böngészgetem belebotlottam az Allianz -ba..

https://www.allianz.de/produkte/krankenversicherung/index.html

nevetni fogtok, nem kell sehova sem bemenni/sorban állni...

fogod net kitöltöd az online belépési nyilatkozatot... a végén kinyomtatod aláírod, és elteszed biztos helyre, és várod a email, vagy telefonos jelentkezést...

nekem már reggel 8 -kor ott figyelt az email a boxomban, hogy miket kell még elküldenem.

Mivel nekem gyerekem(kettő) van, és házas vagyok... nekem erről papírt kellett nekik küldenem (anyakönyvi kivonatok bescannelt verziója teljesen megfelel), meg az aláírt szerződést.

Tipp: mielőtt akárki elkezdeni az anyakönyvek lefordíttatását, olcsó pénzért. felesleges. az adatsorok megnevezése három nyelven van feltüntetve angol/francia/magyar. Nem kell irdatlan összegekkel tömni a hivatalos fordítóirodák zsebét, és a hitelesítést végző közjegyzők folyószámláját...;)

utána 20-30 perc múlva már kaptam is a másik emailt, hogy már a helyi HR-est is értesítette (onnan tudom, hogy tényleg megtette, hogy benne volt a neve az emailben, és CC mezőben is szerepelt), és kb 10 nap múlva megkapom a kicsi kártyácskámat is.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mithogyannemetben.blog.hu/api/trackback/id/tr903178145

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása