mit hogyan németországban

megpróbálom a tapasztalataimat leírni a német bürokráciával

Friss topikok

  • w0niag: Szia, Nem tudom, hogy esetleg még Németben vagy-e egyáltalán, de szeretném megköszönni amit leir... (2012.08.12. 02:04) Adószám, társadalombiztosítási azonosító...
  • kisgyerek a nagyvilagban: @szendrei1969: Szia, Hát most megfogtál, mivel ez tartománya válogatja, hogy hogyan néz ki a nyom... (2012.01.31. 18:30) Bejelentkezés...

Címkék

the way to München

2011.08.20. 15:45 | kisgyerek a nagyvilagban | Szólj hozzá!

szóval a második cég meghívott, hogy személyesen is találkozzunk...

az azt jelenti, hogy valahogy kijutni münchenig...

opciók:

Repülő - Lufthansa - 130€-tól kezdődik az oda-vissza jegy (ha 1,5-2 hónapra előre meg van a jegy) a többi légitársaság kilőve... mivel azok ugyan azon napi oda-vissza út ára horror.

Vonat - Máv (2 nap) és 130€ /Railjet 125€-tól

Busz - Eurolines (10-12 óra út) ~ 100€

Autó - fogyasztától függő, de 80€+12€ a pályamatrica... (8-9 óra)

Aki ismer, tudja mit választottam... tudom, hülye vagyok... de így mobilabb maradtam, és nem kell a taxival-helyi közlekedés ismerete nélkül balfékeskednem...

Hajnali 1-2 kor indulás münchenbe (700km) 9-10 re ott is voltam... mivel 10:30 ra beszéltük meg az időpontot...

Ilyen "stresszes" interjút tartottak (legalább is akartak)... teszem hozzá, ha valaki levezet ennyit... és előtte is alig alszik, hát nálam inkább a "halvért" hozta ki... nem pedig az idegeskedést...:P

És majdnem elfelejtettem... minden alkalommal kérdezték, hogy mikor tudnék kezdeni...:D

mivel én előre gondolkodtam, vagy inkább reménykedtem,  így össz-vissz 1 nap szabit vettem ki... teszem hozzá, hogy akkor június volt... és ez az egy nap szabi az az interjú miatt volt...

a válaszom minden alkalommal annyi volt... maximum 4 hét...

(a németeknél a felmondási idő 3 hónap, ezért érdeklődtek mindig)

annyira pozitív volt a dolog, hogy mikor megkérdezték, hogy mennyi az annyi, én már előtte belőttem egy X összeget, úgyhogy gondoltam mondok X+500€, mondván, úgy is alkudni fognak... és az X azért meglegyen...

no itt viszont megleptek a válasz... "es passt..." hirtelen meglepődtem (nem kicsit)...

az X hez az itteni átlagfizetés 1,5  szerese helyettesítendő... tehát nem kis összegről beszélünk.

a meeting után irány vissza pest...

linz és bécs között azt hittem, hogy futószalagon megyek, mert irdatlanul nem akartam tudni haladni... mondjuk érthető, akkor már az aznapi 1000 fölött volt a km -ek száma a fenekemben.

a napnak 20:36 kor lett vége, mert akkor szálltam ki a kocsiból... szétült fenékkel... fájó nyakkal/derékkal/karral...

A bejegyzés trackback címe:

https://mithogyannemetben.blog.hu/api/trackback/id/tr833167035

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása