mit hogyan németországban

megpróbálom a tapasztalataimat leírni a német bürokráciával

Friss topikok

  • w0niag: Szia, Nem tudom, hogy esetleg még Németben vagy-e egyáltalán, de szeretném megköszönni amit leir... (2012.08.12. 02:04) Adószám, társadalombiztosítási azonosító...
  • kisgyerek a nagyvilagban: @szendrei1969: Szia, Hát most megfogtál, mivel ez tartománya válogatja, hogy hogyan néz ki a nyom... (2012.01.31. 18:30) Bejelentkezés...

Címkék

Személyi/útlevél dillemma

2011.08.20. 16:20 | kisgyerek a nagyvilagban | Szólj hozzá!

Hát ami mindenhova kell:

akárkit kérdeztem én is, mikor Mo-n voltam, hogy kell - e útlevél, meg hova mi kell...

mindenki nekem az útlevelet magyarázta, hogy az elengedhetetlen (nekem 2011 februárjában lejárt).

Ezen felindulásból felhívtam a müncheni bevándorlási hivatalt, mivel ők a legszigorúbbak, hogy mi kell nekik, mert ha nekik nem kell, akkor nem fogom 15.000 forintért megcsináltatni az útlevelemet, az is biztos...

a válasz csak ennyi volt: "mivel én, ha magyar állampolgár vagyok, akkor csak az új kártya személyi kell, és nem igénylik az útlevelet."

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mithogyannemetben.blog.hu/api/trackback/id/tr103167070

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása